מסרים בתהילים ממערת אליהו הנביא
9.4.15
מסרים בתהילים
מסרים כללים ואישיים ממערת אליהו ערב פסח שני תשע"ה
מאת גילה בויום
ערב פסח חג שני התשע"ה 2015, חג שמיוחס לקריעת ים סוף, ולכן קוראים בו את שירת הים.
אני מחליטה לפקוד את מערת אליהו הנביא, מתפללת ומבקשת, לקבל מסרים, ולקבל גם אישור לכך, אז אני מחליטה להתרכז ולפתוח בספר תהילים.
זה לא הפעם הראשונה שאני שם, ובכל פעם המסר שונה.
הנה למשל מפסח שנת 2013 - http://www.oryada.com/kohen.htm
הנה על מערת אליהו כפתח להרחבת המודעות: http://www.oryada.com/eliyahoo.htm
הנה סרטון ספונטני משנת 2007 עם קולות וצלילים:
http://flix.tapuz.co.il/v/WebPages/Player2.aspx?m=1453985
מסר משנת 2011- מסר מאוד קיצוני שהרוב טרם קרה ומקווה שלא, וגם דברים שקרו אחרת:
https://www.facebook.com/notes/10150171504894341/
ברקע עוד מהדהדת בעיני הכתבה שכתבתי על ליקוי הירח השלישי מתוך ארבע של ירח אדום כדם. הגיגים ומובאות אותם העליתי על הכתב במאמרי:
וכך אני מנהלת לי דיאלוג עם הדברים. השאלות והתשובות זה במחשבות ובתהילים, אבל בחרתי להביא את זה כמו דיאלוג ישיר.
הפעם, אני לא רוצה ללכת בדרך התיקשור, אלא בדרך של פתיחה בתהילים. פשוט לשאול שאלות ולקבל תשובות בפסוקי תהילים שנפתחים ספונטנית.
בדיאלוג עם ספר התהילים
אני – רוצה לדעת שבאמת יש לנו כאן תיקשורת, אבקש פסוק מתאים. אני רוצה הוכחות שיש כאן באמת תיקשור.
תשובה- פרק קל פסוק א'-ש×Ö´יר הÖ·מÖ¼Ö·עÖ²לוÖ¹ת מÖ´מÖ¼Ö·עÖ²מÖ·קÖ¼Ö´ים קÖ°רÖ¸אתÖ´יכÖ¸ יÖ°Ö¾הוÖ¸Ö¾ה: ב אÖ²דנÖ¸י ש×Ö´מÖ°עÖ¸ה בÖ°קוÖ¹לÖ´י תÖ¼Ö´הÖ°יÖ¶ינÖ¸ה אÖ¸זÖ°נÖ¶יכÖ¸ קÖ·שÖ¼×Ö»בוÖ¹ת לÖ°קוÖ¹ל תÖ¼Ö·חÖ²נוÖ¼נÖ¸י:
אני- טוב אני מבינה שיש לי כאן תקשורת שאני יכולה להמשיך לשאול, שאולי מישהו כאן שמקשיב לי, אז אבקש לדעת מהם הזמנים אשר צפויים לעם ישראל.
תשובה- פרק קט"ז - פסוק יג - כÖ¼וÖ¹סÖ¾יÖ°ש×וÖ¼עוÖ¹ת אÖ¶שָּׂא וÖ¼בÖ°ש×Öµם יÖ°Ö¾הוÖ¸Ö¾ה אÖ¶קÖ°רÖ¸א
אני- ואוו, זה ממש הוכחה שאני כאן במערת אליהו הנביא והנה יש לי תקשורת עמך. זה ממש הפסוק שקוראים בהבדלה בשבת, ולפני ההבדלה הרי שרים לאליהו הנביא, שיבוא במהרה בימינו.
בכל אופן, אז על איזה ישועות מדובר, מה נראה בשנה הקרובה?
תשובה- פרק ע"א – פסוק ז - כÖ¼Ö°מוÖ¹פÖµת הÖ¸יÖ´יתÖ´י לÖ°רÖ·בÖ¼Ö´ים וÖ°אÖ·תÖ¼Ö¸ה מÖ·חÖ²סÖ´יÖ¾עז
אני- ואוו, איזה פסוק חזק. הוא מדבר כאן על מופתים בעיני העולם כולו. אבל ברשותך חיפשתי לפסוק זה פירושים נוספים, כי בכל זאת יש כאן את הפן האישי, של כיצד אדם יחיד יכול להיות מופת לרבים, ולא תאמין מה מצאתי ב-NET.
אני כולי נרגשת. מצאתי בדיוק דרשה של הרבי מלובביצ על פסוק זה, וזה בדיוק איגרת מפסח שני, לכבוד כנס של נשות חב"ד שיתקיים בשבועות. שם הוא אומר:
http://chabadlibrary.org/books/default.aspx?furl=/admur/ig/27/10393
מופת הייתי לרבים ואתה מחסי עוז.
אחת הנקודות בזה היא שכל אחד ואחת מישראל בתור פרט, ועמנו בני ישראל בתור עם, נוסף על השלמות שעליהם להשיג בשביל עצמם, יש להם אחריות לסביבה וצריכים לשמש מופת לרבים.
לכאורה יש מקום לחשוב: איך יכול עם קטן, המעט מכל העמים, להיות למופת ולדוגמא לכל יושבי תבל, שעה שהעולם כל כך שקוע בחומריות ומתרשם מכמות יותר מאיכות?
וכן יש מקום ליהודי שומר תורה ומצווה לחשוב: איך יכול אני, יחיד בין רבים, לפעול מה שהוא?
והמענה על זה בסופו של פסוק הן"ל: ואתה מחסי עוז. פירושו, שאין יהודי בא מכוח עצמו, אלא מכוחו של הקדוש ברוך הוא ובכוח ועוז מלמעלה שמקבל על ידי תורת ה' ומצוות ה'.
חכו חכו, ומי יביא את המופת, אליבא דהרבי מלובביצ- אנחנו הנשים, המכונות בית יעקב:
וכמו אז בשעת מתן תורה, כאשר הקב"ה ציוה למשה רבנו לפנות תחילה לנשי ישראל ("בית יעקב") ואחר כך לדבר עם האנשים ("בני ישראל"), כן גם עתה יש לנשי ובנות ישראל תפקיד חשוב ביותר בהחזקת התורה והפצת התורה במצוותי' בחיי היום-יום. ובמיוחד, בשים לב שהמדובר הוא בהשפעה – מופת לרבים – הרי בזה הרגש החם פועל יותר מאשר השכל הקר. והרי הנשים בכלל ניחנו בעדינות וברגש שבלב יותר מהאנשים.
אז למה בעצם אתה מתכוון?
שהמופתים יהיו דרך כל אחד מאיתנו?
שכל אחד ואחד הוא מופת בעיני עצמו וצריך לעשות את חייו למופת בעיני עצמו ולאחרים?
איך זה בכלל יהיה?
תשובה- נו גילה באמת, וכי באיזה תקופה אתם חיים, תגידי את?
אני- נכון, אנו חיים בתקופה של הכל רשת תיקשורת ענקית אחת, וכיום בעידן הפייס והסמארטפון יש לכל אחד הזדמנות להשמיע דעותיו ולהישמע, בדיוק כמו לשליט רם ונישא. בנקודה זו אני בהחלט מסכימה עימך.
הבנו גם ממאמרי על הליקויים שעל כל אחד מאיתנו להתחבר לרוחניות ולעשות שלום בתוך חייו. אני מבינה שצריך לפתח את הרגש שבלב, ולהכיל אנרגיה נשית, והנה באמת הרבי מלובביצ - אני אוהבת אותך אמר נכון, אבל אליהו אני רוצה לדעת על איזה מופתים מדובר בפועל.
תשובה- פרק ל"ה פסוק - ח - תÖ¼Ö°בוÖ¹אÖµהוÖ¼ ש×וÖ¹אÖ¸ה, לÖ¹א-יÖµדÖ¸ע: וÖ°רÖ´ש×Ö°תÖ¼וÖ¹ אÖ²ש×Ö¶ר-טÖ¸מÖ·ן תÖ¼Ö´לÖ°כÖ¼Ö°דוÖ¹; בÖ¼Ö°ש×וÖ¹אÖ¸ה, יÖ´פÖ¼Ö¸ל-בÖ¼Ö¸הÖ¼.
אני - אז אני מבינה מפסוק זה שהכוונה היא לאומות העולם, לאובמה, ולהסכם עם האירנים, שהם עומדים להילכד ברשת אשר טמנו לעצמם?
תשובה- כן בהחלט, הם יפלו ברשת שהם טמנו לעצמם. ויהיה זה בעוד שנתיים ימים, וכבר בחודשים הבאים יתברר שאמת היו דברי האזהרות הישראליות.
אני - אבקש אישור לדברים. זה דברים קיצוניים, ואני מבקשת אישור.
תשובה- פרק
קי"ז
– הפרק הכי קצר – שני פסוקים
בלבד- א הÖ·לÖ°לוÖ¼ אÖ¶ת-יÖ°הוÖ¸ה, כÖ¼Ö¸ל-גÖ¼וÖ¹יÖ´ם;
ש×Ö·בÖ¼Ö°חוÖ¼הוÖ¼,
כÖ¼Ö¸ל-הÖ¸אÖ»מÖ¼Ö´ים.
ב כÖ¼Ö´י גÖ¸בÖ·ר
עÖ¸לÖµינוÖ¼,
חÖ·סÖ°דÖ¼וÖ¹--
וÖ¶אÖ±מÖ¶ת-יÖ°הוÖ¸ה
לÖ°עוÖ¹לÖ¸ם:
הÖ·לÖ°לוÖ¼-יÖ¸הÖ¼.
אני- קיבלתי את האישור שלי. הנה דיברת על עמים והנה נתת לי פסוק על שיש בו גויים ואומות עולם, וגם את המילה אמת. הבנתי את הרמזים.
אבל אני מבינה שבד בבד עם איומי המלחמה, תגבר האמונה גם של הגויים לחפש את דבר אלוהים, מגמה שבאמת יש לה עליה בזמן האחרון. אבל בכל זאת אבקש לדעת יותר במפורט, מה הולך להיות עימנו, ומה יהיה הקשר שלנו עם הגויים?
תשובה- קחי את כל פרק ן"ח בתהילים, ודעי לך שן"ח = נח, שזה 7 מצוות בני נח, המצוות של אומות העולם, אז הנה יש לך מכאן אישור שדברי הכזב הם אצל אומות העולם. אבל יש כאן נקודה נוספת שנוגעת אליכם:
בÖ¼Ö¸אÖ¸רÖ¶צ--חÖ²מÖ·ס יÖ°דÖµיכÖ¶ם, תÖ¼Ö°פÖ·לÖ¼ÖµסוÖ¼ן.
את מבינה?
ארצ חמס זה עזה והגדה המערבית ושלטון החמאס. זה אומר במפורש שאתם תגלו את הסודות שלהם בריגול משוכלל, ואת סודות שולחיהם שזה איראן, הכל ייחשף.
אני- אבל תן לי פסוק לגבי מה יהיה היחס של אומות העולם אלינו.
תשובה- פרק ס"ט – פסוקים ך"א ועד ך"ד
כא חÖ¶רÖ°פÖ¼Ö¸ה, ש×Ö¸בÖ°רÖ¸ה
לÖ´בÖ¼Ö´י--
וÖ¸אÖ¸נוÖ¼ש×Ö¸ה:
וÖ¸אÖ²קÖ·וÖ¼Ö¶ה לÖ¸נוÖ¼ד
וÖ¸אÖ·יÖ´ן;
וÖ°לÖ·מÖ°נÖ·חÖ²מÖ´ים,
וÖ°לÖ¹א
מÖ¸צÖ¸אתÖ´י.
כב וÖ·יÖ¼Ö´תÖ¼Ö°נוÖ¼ בÖ¼Ö°בÖ¸רוÖ¼תÖ´י
רÖ¹אש×;
וÖ°לÖ´צÖ°מÖ¸אÖ´י, יÖ·ש×Ö°קוÖ¼נÖ´י
חÖ¹מÖ¶צ.
כג יÖ°הÖ´י-ש×Ö»לÖ°חÖ¸נÖ¸ם
לÖ´פÖ°נÖµיהÖ¶ם לÖ°פÖ¸ח;
וÖ°לÖ´ש×Ö°לוÖ¹מÖ´ים
לÖ°מוÖ¹קÖµש×.
כד תÖ¼Ö¶חÖ°ש×Ö·כÖ°נÖ¸ה עÖµינÖµיהÖ¶ם,
מÖµרÖ°אוÖ¹ת;
וÖ¼מÖ¸תÖ°נÖµיהÖ¶ם,
תÖ¼Ö¸מÖ´יד
הÖ·מÖ°עÖ·ד.
כי אתם עם לבדד ישכון, ועל יחת לבכם, ואתן לכם אותות ומפותים.
אני- אני מבינה מדבריך שישראל תצעק בגרון ניחר כנגד הגרעין האירני, ונהיה בכלל מבודדים בין העמים, שהם ישקו אותנו חומצ במקום יין, כי עיניהם חשוכות מראות, אבל אני בכל זאת מבקשת לדעת, האם תהיה מלחמה באזורנו?
אני מאוד מקווה שלא, מצד אחד אמרת שנפלס ידינו בארצ החמאס, אז מה, שוב מלחמה, מה התשובה?
תשובה- קחי פסוקים מאוד חשובים מפרק ע"ו:
א לÖ·מÖ°נÖ·צÖ¼ÖµחÖ· בÖ¼Ö´נÖ°גÖ´ינÖ¹ת;
מÖ´זÖ°מוÖ¹ר
לÖ°אÖ¸סÖ¸ף ש×Ö´יר.
ב נוÖ¹דÖ¸ע בÖ¼Ö´יהוÖ¼דÖ¸ה
אÖ±לÖ¹הÖ´ים;
בÖ¼Ö°יÖ´שְׂרÖ¸אÖµל,
גÖ¼Ö¸דוÖ¹ל
ש×Ö°מוÖ¹.
ג וÖ·יÖ°הÖ´י בÖ°ש×Ö¸לÖµם
סוÖ¼כÖ¼וÖ¹;
וÖ¼מÖ°עוÖ¹נÖ¸תוÖ¹
בÖ°צÖ´יÖ¼וÖ¹ן.
ד ש×Ö¸מÖ¼Ö¸ה, ש×Ö´בÖ¼Ö·ר רÖ´ש×Ö°פÖµי-קÖ¸ש×Ö¶ת; מÖ¸גÖµן
וÖ°חÖ¶רÖ¶ב וÖ¼מÖ´לÖ°חÖ¸מÖ¸ה סÖ¶לÖ¸ה.
אני- וואו, אני מבינה מכך, שנהיה בשלמות, אני מבינה מכך שאתה בהחלט מתכוון לסוכות, (אז יהיה הליקוי הרביעי של ירח דם), ובאמת מצאתי שמשייכים פסוק זה לסוכות.
הנה לפי הגר"א:
"ויהי בשלם סוכו ומעונתו בציון" (תהילים עו , ג)
ביאר הגר"א שיש שתי מצוות שהאדם נכנס בו בשלמות בכל גופו במצוות סוכה , ובמצוות ישוב הארצ וזהו ויהי "בשלום "- סוכה וארצ ישראל .
חוצ מזה אתה מתכוון שבציון יהיה שלום, נכון?
תשובה- כן. אבל שימי לב לפסוק לשבר רשפי אש, ומגן וחרב, מה את מבינה מכך?
אני- וואלה, רשפי אש זה הטילים אשר משוגרים עלינו ואנו נשבור אותם על ידי מערכת כיפת ברזל, ושרביט קסמים אשר נכנסה לפעולה. ומגן וחרב יחד זה בניית כוח הרתעה, והתקופה המשמעותית, היא בהחלט עד סוכות, כי אחרי זה יהיה שלום וגם שלמות, האם הבנתי נכון?
תשובה- בהחלט הבנת נכון, שעד סוכות תיבנה הרתעתכם ותיודע אמיתותכם.
אני- אז תהיה לנו מלחמה, כן או לא?
תשובה- פרק ע"ט
ו ש×Ö°פÖ¹כÖ° חÖ²מÖ¸תÖ°כÖ¸--
אÖ¶ל
הÖ·גÖ¼וÖ¹יÖ´ם, אÖ²ש×Ö¶ר
לÖ¹א-יÖ°דÖ¸עוÖ¼כÖ¸:
וÖ°עÖ·ל מÖ·מÖ°לÖ¸כוÖ¹ת--
אÖ²ש×Ö¶ר
בÖ¼Ö°ש×Ö´מÖ°כÖ¸,
לÖ¹א
קÖ¸רÖ¸אוÖ¼.
אני- כלומר אתה טוען שהמלחמה תהיה בגויים בינם לבין עצמם ולא אצלנו, הבנתי. אבל אני רוצה פרק בעל מסר מסכם לסיום.
תשובה- פרק ך"ט
פרק זה מכיל סיכום לדברים, ויש בו פסוקים שאת לבד תדעי להדגישם. ונפרש אותם יחדיו.
תהילים פרק כט
א מÖ´זÖ°מוÖ¹ר, לÖ°דÖ¸וÖ´ד:
הÖ¸בוÖ¼
לÖ·יהוÖ¸ה,
בÖ¼Ö°נÖµי
אÖµלÖ´ים;
הÖ¸בוÖ¼
לÖ·יהוÖ¸ה,
כÖ¼Ö¸בוÖ¹ד
וÖ¸עÖ¹ז.
ב הÖ¸בוÖ¼ לÖ·יהוÖ¸ה,
כÖ¼Ö°בוÖ¹ד
ש×Ö°מוÖ¹;
הÖ´ש×Ö°תÖ¼Ö·חÖ²ווÖ¼
לÖ·יהוÖ¸ה,
בÖ¼Ö°הÖ·דÖ°רÖ·ת-קÖ¹דÖ¶ש×.
ג קוÖ¹ל יÖ°הוÖ¸ה,
עÖ·ל-הÖ·מÖ¼Ö¸יÖ´ם: אÖµל-הÖ·כÖ¼Ö¸בוÖ¹ד
הÖ´רÖ°עÖ´ים;
יÖ°הוÖ¸ה,
עÖ·ל-מÖ·יÖ´ם
רÖ·בÖ¼Ö´ים.
ד קוÖ¹ל-יÖ°הוÖ¸ה
בÖ¼Ö·כÖ¼Ö¹חÖ·;
קוÖ¹ל
יÖ°הוÖ¸ה,
בÖ¼Ö¶הÖ¸דÖ¸ר.
ה קוÖ¹ל יÖ°הוÖ¸ה, ש×Ö¹בÖµר
אÖ²רÖ¸זÖ´ים;
וÖ·יÖ°ש×Ö·בÖ¼Öµר
יÖ°הוÖ¸ה,
אÖ¶ת-אÖ·רÖ°זÖµי
הÖ·לÖ¼Ö°בÖ¸נוÖ¹ן.
ו וÖ·יÖ¼Ö·רÖ°קÖ´ידÖµם כÖ¼Ö°מוÖ¹-עÖµגÖ¶ל;
לÖ°בÖ¸נוÖ¹ן
וÖ°שִׂרÖ°יÖ¹ן,
כÖ¼Ö°מוÖ¹
בÖ¶ן-רÖ°אÖµמÖ´ים.
ז קוÖ¹ל-יÖ°הוÖ¸ה
חÖ¹צÖµב;
לÖ·הÖ²בוÖ¹ת
אÖµש×.
ח קוÖ¹ל יÖ°הוÖ¸ה, יÖ¸חÖ´יל
מÖ´דÖ°בÖ¼Ö¸ר;
יÖ¸חÖ´יל
יÖ°הוÖ¸ה, מÖ´דÖ°בÖ¼Ö·ר
קÖ¸דÖµש×.
ט קוÖ¹ל יÖ°הוÖ¸ה,
יÖ°חוÖ¹לÖµל
אÖ·יÖ¼Ö¸לוÖ¹ת--
וÖ·יÖ¼Ö¶חÖ±שֹׂף
יÖ°עÖ¸רוÖ¹ת:
וÖ¼בÖ°הÖµיכÖ¸לוÖ¹--
כÖ¼Ö»לÖ¼וÖ¹,
אÖ¹מÖµר
כÖ¼Ö¸בוÖ¹ד.
י יÖ°הוÖ¸ה, לÖ·מÖ¼Ö·בÖ¼וÖ¼ל
יÖ¸ש×Ö¸ב;
וÖ·יÖ¼Öµש×Ö¶ב
יÖ°הוÖ¸ה,
מÖ¶לÖ¶כÖ°
לÖ°עוÖ¹לÖ¸ם.
יא יÖ°הוÖ¸ה--עÖ¹ז,
לÖ°עÖ·מÖ¼וÖ¹
יÖ´תÖ¼Öµן;
יÖ°הוÖ¸ה,
יÖ°בÖ¸רÖµכÖ°
אÖ¶ת-עÖ·מÖ¼וÖ¹
בÖ·שÖ¼×Ö¸לוÖ¹ם.
על המים ומים רבים- רמז לחג שני של פסח, וקריעת ים סוף.
שובר ארזים וארזי הלבנון – שלום בגבולכם הצפוני בארצ הלבנון וחיזבאללה.
להבות אש- בניית כוח הרתעה.
יחיל מדבר, מדבר קדש- יהיה סדר בארצ מצרים ובמדבר סיני.
למבול ישב- יעשה סדר בין אומות העולם, כי המבול קשור לנוח, ל-7 מצוות בני נוח ולאומות העולם.
פסוק י"א - לא דורש ביאורים. שיהיה לכם גם עוז וכוח לעמוד נגד אומות העולם וגם ברכה לשלום.
מערת אליהו מסרים אישיים
עסקנו בעם ישראל ואני רוצה מסרים לפרט, איזה פרק תיתן לי:
תשובה- אתן לך את פרק ך"ה וגם הצצה לפרק ך"ו.
שימי לב. ך"ה זה לכבוד יום בריאת העולם ך"ה באלול וכבר דיברת על זה בעבר, שזה לפני ראש השנה.
אבל אז יש את סוכות כאשר סכה= ס+ך"ה, כלומר הסוכה זה רמז לעולם הנברא המגן על האדם.
ך"ו זה כנגד 26 שזה שם ה'.
אז הבה ונראה מה יש לנו בפרק ך"ה
תהילים פרק כה
א לÖ°דÖ¸וÖ´ד:
אÖµלÖ¶יכÖ¸
יÖ°הוÖ¸ה,
נÖ·פÖ°ש×Ö´י
אÖ¶שָּׂא.
ב אÖ±לÖ¹הÖ·י--בÖ¼Ö°כÖ¸
בÖ¸טÖ·חÖ°תÖ¼Ö´י,
אÖ·ל-אÖµבוÖ¹ש×Ö¸ה;
אÖ·ל-יÖ·עÖ·לÖ°צוÖ¼
אוÖ¹יÖ°בÖ·י לÖ´י.
ג גÖ¼Ö·ם כÖ¼Ö¸ל-קÖ¹וÖ¶יכÖ¸,
לÖ¹א
יÖµבÖ¹ש×וÖ¼;
יÖµבÖ¹ש×וÖ¼,
הÖ·בÖ¼וÖ¹גÖ°דÖ´ים
רÖµיקÖ¸ם.
ד דÖ¼Ö°רÖ¸כÖ¶יכÖ¸ יÖ°הוÖ¸ה,
הוÖ¹דÖ´יעÖµנÖ´י;
אÖ¹רÖ°חוÖ¹תÖ¶יכÖ¸
לÖ·מÖ¼Ö°דÖµנÖ´י.
ה הÖ·דÖ°רÖ´יכÖµנÖ´י בÖ·אÖ²מÖ´תÖ¼Ö¶כÖ¸, וÖ°לÖ·מÖ¼Ö°דÖµנÖ´י--
כÖ¼Ö´י-אÖ·תÖ¼Ö¸ה,
אÖ±לÖ¹הÖµי
יÖ´ש×Ö°עÖ´י; אוÖ¹תÖ°כÖ¸ קÖ´וÖ¼Ö´יתÖ´י,
כÖ¼Ö¸ל-הÖ·יÖ¼וÖ¹ם.
ו זÖ°כÖ¹ר-רÖ·חÖ²מÖ¶יכÖ¸
יÖ°הוÖ¸ה,
וÖ·חÖ²סÖ¸דÖ¶יכÖ¸:
כÖ¼Ö´י
מÖµעוÖ¹לÖ¸ם הÖµמÖ¼Ö¸ה.
ז חÖ·טÖ¼Ö¹אות נÖ°עוÖ¼רÖ·י, וÖ¼פÖ°ש×Ö¸עÖ·י-- אÖ·ל-תÖ¼Ö´זÖ°כÖ¼Ö¹ר: כÖ¼Ö°חÖ·סÖ°דÖ¼Ö°כÖ¸ זÖ°כÖ¸ר-לÖ´י-אÖ·תÖ¼Ö¸ה-- לÖ°מÖ·עÖ·ן טוÖ¼בÖ°כÖ¸ יÖ°הוÖ¸ה.
ח טוÖ¹ב-וÖ°יÖ¸ש×Ö¸ר
יÖ°הוÖ¸ה;
עÖ·ל-כÖ¼Öµן
יוÖ¹רÖ¶ה חÖ·טÖ¼Ö¸אÖ´ים בÖ¼Ö·דÖ¼Ö¸רÖ¶כÖ°.
ט יÖ·דÖ°רÖµכÖ° עÖ²נÖ¸וÖ´ים,
בÖ¼Ö·מÖ¼Ö´ש×Ö°פÖ¼Ö¸ט;
וÖ´ילÖ·מÖ¼Öµד
עÖ²נÖ¸וÖ´ים דÖ¼Ö·רÖ°כÖ¼וÖ¹.
י כÖ¼Ö¸ל-אÖ¸רÖ°חוÖ¹ת
יÖ°הוÖ¸ה,
חÖ¶סÖ¶ד
וÖ¶אÖ±מÖ¶ת--
לÖ°נÖ¹צÖ°רÖµי
בÖ°רÖ´יתוÖ¹,
וÖ°עÖµדÖ¹תÖ¸יו.
יא לÖ°מÖ·עÖ·ן-ש×Ö´מÖ°כÖ¸
יÖ°הוÖ¸ה;
וÖ°סÖ¸לÖ·חÖ°תÖ¼Ö¸
לÖ·עÖ²וÖ¹נÖ´י,
כÖ¼Ö´י
רÖ·ב-הוÖ¼א.
יב מÖ´י-זÖ¶ה
הÖ¸אÖ´יש×,
יÖ°רÖµא
יÖ°הוÖ¸ה--
יוÖ¹רÖ¶נÖ¼וÖ¼,
בÖ¼Ö°דÖ¶רÖ¶כÖ°
יÖ´בÖ°חÖ¸ר.
יג נÖ·פÖ°ש×וÖ¹, בÖ¼Ö°טוÖ¹ב
תÖ¼Ö¸לÖ´ין;
וÖ°זÖ·רÖ°עוÖ¹,
יÖ´ירÖ·ש×
אÖ¸רÖ¶צ.
יד סוÖ¹ד יÖ°הוÖ¸ה,
לÖ´ירÖµאÖ¸יו;
וÖ¼בÖ°רÖ´יתוÖ¹,
לÖ°הוÖ¹דÖ´יעÖ¸ם.
טו עÖµינÖ·י תÖ¼Ö¸מÖ´יד,
אÖ¶ל-יÖ°הוÖ¸ה:
כÖ¼Ö´י
הוÖ¼א-יוÖ¹צÖ´יא
מÖµרÖ¶ש×Ö¶ת רÖ·גÖ°לÖ¸י.
טז פÖ¼Ö°נÖµה-אÖµלÖ·י
וÖ°חÖ¸נÖ¼ÖµנÖ´י:
כÖ¼Ö´י-יÖ¸חÖ´יד
וÖ°עÖ¸נÖ´י אÖ¸נÖ´י.
יז צÖ¸רוÖ¹ת לÖ°בÖ¸בÖ´י
הÖ´רÖ°חÖ´יבוÖ¼;
מÖ´מÖ¼Ö°צוÖ¼קוÖ¹תÖ·י,
הוÖ¹צÖ´יאÖµנÖ´י.
יח רÖ°אÖµה עÖ¸נÖ°יÖ´י,
וÖ·עÖ²מÖ¸לÖ´י;
וÖ°שָׂא,
לÖ°כÖ¸ל-חÖ·טÖ¼Ö¹אותÖ¸י.
יט רÖ°אÖµה-אÖ¹יÖ°בÖ·י
כÖ¼Ö´י-רÖ¸בÖ¼וÖ¼;
וÖ°שִׂנÖ°אÖ·ת
חÖ¸מÖ¸ס שְׂנÖµאוÖ¼נÖ´י.
ך ש×Ö¸מÖ°רÖ¸ה נÖ·פÖ°ש×Ö´י,
וÖ°הÖ·צÖ¼Ö´ילÖµנÖ´י;
אÖ·ל-אÖµבוÖ¹ש×,
כÖ¼Ö´י-חÖ¸סÖ´יתÖ´י
בÖ¸כÖ°.
כא תÖ¼Ö¹ם-וÖ¸יÖ¹ש×Ö¶ר
יÖ´צÖ¼Ö°רוÖ¼נÖ´י:
כÖ¼Ö´י,
קÖ´וÖ¼Ö´יתÖ´יכÖ¸.
כב פÖ¼Ö°דÖµה אÖ±לÖ¹הÖ´ים, אÖ¶ת-יÖ´שְׂרÖ¸אÖµל-- מÖ´כÖ¼Ö¹ל, צÖ¸רוÖ¹תÖ¸יו.
אני – וואו, נתת לי פרק מיוחד שיש בו 22 אותיות, ואני מבינה שזה לפי האלף בית כמעט, אז אסמן את אותיות הא' בית בו, ומה ההבדל בין פרק זה לבין פרק קי"ט הפרק הארוך ההוא שקוראים באזכרה, הפרק של אותיות הנשמה?
תשובה- ההבדל הוא שפרק זה, יש בו כבר יותר שלמות, הוא פרק שבו כבר נתקיימו כל הגאולות, זה פרק שכתוב בלשון עבר, בו כל הכתוב כבר יתקיים, כלומר זה פרק של שורש הנשמה בעוד שקי"ט זה פרק שמדבר בלהביא עצמנו למצב של נפש חיה, כדי להתחבר לכוח הנשמה. לכן כל אחד יכול לקחת מפרק זה את אותיות שמו, כדי שיבין את דגש העבודה הרוחנית שיש לו. אז אני נותן לך גילה לפרש את הדברים בתיקשור אינטואיטיבי, אני סומך עליך, ראי כל פסוק והאירי אותו בלבך.
א- אמונה ללא מיצרים. חיבור של כוחות הנפש לאמונה.
ב- ביטחון והגנה, אין האויבים יכולים לאדם זה, נשמה שחווה ניגודים וביקורת בעולם הפיזי.
ג- תיקון לא קל, של לחיות בעולם של אי וודאות וספקות, ולחפש האמונה האמיתית. להישמר מחיים ריקניים.
ד- נשמות שבאו לחפש את הדרך האמיתית. הן בעלות אמונה, אבל לא יודעות באיזה דרך ללכת.
ה- חיפוש אחר התחושה האמיתית. חיבור לאני הפנימי. השגחה אישית, צירופי מקרים והנחייה מלמעלה.
ו- נשמות צמאות ללימוד ומחפשות את הישועה.
ז- מידת החסד בקבלה שזה קו ימין, ומידת הרחמים שזה קו אמצעי, תיקון המידות.
ח- השתחררות מקרמה, ומהתיקונים. לפי מסר מהרבי, - http://www.oryada.com/rabi-messer4.htm
ט- להתגבר על תאוות וחטאים. לדעת להבדיל בין חטא לדרך הישר.
י- נשמות שלמדו את מידת הצניעות של דוגמת האות י' וחודש אלול ומזל בתולה.
ך- להבין שכל מה שקורה לנו בין אם חסד ובין אם קושי זה אמת, ולקבל כל דבר כשיעור.
ל- הכרה בחטאים ועוונות, כדוגמת האות ל' חודש תשרי יום כיפור. מצד שני לדבוק בדבר ה'.
ם- נשמות של מורים רוחניים שאחרים רוצים ללמוד מהם.
ן- ברכות ארציות של פרנסה, פוריות ודור המשך.
ס- גילוי סודות כמוסים של תורות הנסתר. מחפשים את החיבור הרוחני לאברהם אבינו ומה פשר העם הנבחר.
ע- חיבור לה', כדי לא למעוד בהחלטות ומעשים לא נכונים ופזיזים. חיפוש אחר הנחיה מלמעלה.
ף- בקשת תחנונים בשל תחושת בדידות וחוסר.
צ- הגנה מלמעלה, הימלטות מצרה ברגע האחרון.
ק- קשור לאות הקודמת, אבל גם הצלה ממצוקות קשות, שזה נפילה בנפש.
ר- הגנה בעולם החומר. הכרה בכך שאדם לעמל יולד, ושיש לו אויבים. סליחה על חטאים כי בני אנוש אנו.
ש- הצלה ושמירת הנפש ולא להתבייש באמונה ברוחניות, גם אם זה לא מקובל על הסביבה.
ת- הכרה בשלמות הבריאה, בדרך הישר, ולגלות את זה.
הפסוק האחרון, עובר מן הפרט אל הכלל, וטוב יעשה כל אחד אם יעשה התחברות (מדיטציה), על פסוקי שמו כדי לחזק את כוח נשמתו כאן בחיים האלה.
אבקש ברכות אישיות לכולם ולעצמי, אבקש להוציא ממש פסוקים עם נימה אישית, של ברכות בחיי היומיום. אבקש ברכות אישיות לי, ופסוקים שכל אחד יכול להגיד ממש למטרות אישיות. אני יודעת שאני מנסה אותך, אבל אם אתה עימי, תן לי פסוקים משמעותיים "בשלוף".
תשובה- בסדר הנה, הבה ואוכיח לך שאין מקרה אלא הכל ה' רקם
ברכה להתגבר על אויבים - פרק ל"א פסוק ה'- תÖ¼וÖ¹צÖ´יאÖµנÖ´י--מÖµרÖ¶ש×Ö¶ת זוÖ¼, טÖ¸מÖ°נוÖ¼ לÖ´י: כÖ¼Ö´י-אÖ·תÖ¼Ö¸ה, מÖ¸עוÖ¼זÖ¼Ö´י.
ברכה לאמונה וממש לחוש את ה' ולהתחבר לכוח הנבואה – פרק ם"ב פסוק ג צÖ¸מÖ°אÖ¸ה נÖ·פÖ°ש×Ö´י, לÖµאלÖ¹הÖ´ים-- לÖ°אÖµל חÖ¸י: מÖ¸תÖ·י אÖ¸בוÖ¹א; וÖ°אÖµרÖ¸אÖ¶ה, פÖ¼Ö°נÖµי אÖ±לÖ¹הÖ´ים.
ברכה לפרנסה- פרק קך"ח- שיר המעלות – פסוק ב- יÖ°גÖ´יעÖ· כÖ¼Ö·פÖ¼Ö¶יכÖ¸, כÖ¼Ö´י תÖ¹אכÖµל; אÖ·ש×Ö°רÖ¶יכÖ¸, וÖ°טוÖ¹ב לÖ¸כÖ°.
ברכה לפריון – שוב שיר המעלות - ג אÖ¶ש×Ö°תÖ¼Ö°כÖ¸, כÖ¼Ö°גÖ¶פÖ¶ן פÖ¼Ö¹רÖ´יÖ¼Ö¸ה-- בÖ¼Ö°יÖ·רÖ°כÖ¼Ö°תÖµי בÖµיתÖ¶כÖ¸: בÖ¼Ö¸נÖ¶יכÖ¸, כÖ¼Ö´ש×Ö°תÖ´לÖµי זÖµיתÖ´ים-- סÖ¸בÖ´יב, לÖ°ש×Ö»לÖ°חÖ¸נÖ¶כÖ¸.
ברכה לנישואיי ילדים ולנכדים- משיר המעלות- ו וÖ¼רÖ°אÖµה-בÖ¸נÖ´ים לÖ°בÖ¸נÖ¶יכÖ¸: ש×Ö¸לוÖ¹ם, עÖ·ל-יÖ´שְׂרÖ¸אÖµל.
ברכה לרפואה וכנגד כאבים- פרק ו' פסוק ג - חÖ¸נÖ¼ÖµנÖ´י יÖ°הוÖ¸ה, כÖ¼Ö´י אÖ»מÖ°לÖ·ל-אÖ¸נÖ´י: רÖ°פÖ¸אÖµנÖ´י יÖ°הוÖ¸ה--כÖ¼Ö´י נÖ´בÖ°הÖ²לוÖ¼ עÖ²צÖ¸מÖ¸י.
ברכה להצלחה במשפט- פרק ך"ה פסוק - יב - אÖ±מÖ¶ת, מÖµאÖ¶רÖ¶צ תÖ¼Ö´צÖ°מÖ¸ח; וÖ°צÖ¶דÖ¶ק, מÖ´שÖ¼×Ö¸מÖ·יÖ´ם נÖ´ש×Ö°קÖ¸ף.
הערה- כל הפסוקים הללו נפתחו לי באופן ספונטני.
מצד שני לא ביקשתי פסוקים לזוגיות, (מתאים לי), וכשחיפשתי בנט פרקים ופסוקים לזוגיות טובה מתהילים, לא מצאתי. היו המלצות, אבל לא הצלחתי למצוא את הקשר בין התוכן לבין זיווג.
ממליצה לכן על פרק ם"ה בתהילים, שהוא "פרק המשיח", וראו ביקור במערת אליהו בדיוק לפני שנתיים בפסח 2013, והנה במאמרי על הכהן וחיבור בין האותיות ן' לה', בסוף המאמר פירוש לפרק ם"ה.
לדעתי זה פרק מצויין לזיווג כי הוא מקרב לכל אחד את הזוגיות הקוסמית שלו:
http://www.oryada.com/kohen.htm
מזה שנים רבות חוקרת גילה בויום ממקימי המיסטיקה בישראל את סודות הקבלה, התורה והאותיות. כמו כן הרב אליהו גבאי והיא עורכים ערבי תיקשור עם הרבי מלובביצ.
גילה הינה מתקשרת, ובמיוחד אוהבת היא את התיקשורים שכוללים את השילוב בין פסוקי התורה וצופן האותיות.
http://www.oryada.com/kartis.htm