אינדקס המומחים
כל המאמרים של מיטב המומחים פעם בשבוע ישירות למייל שלך.
שם
דוא"ל
להגיע לטוב בחיים

להגיע לטוב בחיים

מאת: אילי אבינר

הדרך אל הטוב תיפתח ברגע שתתמקד רק בחיובי. השלילי יעלם מעצמו. יש ביכולתנו לגרש את החושך בעזרת האור. אם לא נרצה בחושך, עלינו להעצים את האור כי מעט אור דוחה את החושך. כך גם הרע והטוב. במקום לגרש את הרע עלינו להתמקד ולהדגיש במעשינו את הטוב.

כל טיפת טוב שאנו עושים גורמת לטיפת רע אחרת להעלם בצורה אוטומאטית. כאשר אנו נתקלים בקשיים, במקום להתמקד בשלילי ובמה שאנו "לא" יכולים, רצוי להתמקד בחיובי ובמה שאנו "כן" יכולים. אם נתמקד בדברים שאנו "כן" מסוגלים, הדברים שאנו "לא" יכולים לעשות ייעלמו מעצמם. כל מחשבה או התלבטות שעוברת לנו בראש, נחשבת לפעולה אשר מקדמת אותנו אל עבר הטוב, או אל עבר הרע. רצוי לנו תמיד לחשוב אך ורק בצורה חיובית. המחשבה ממגנטת מחשבות דומות וממקדת אותנו בטוב.

חשיבה שלילית היא בעצם ההתקדמות שלנו אל עבר הרע, שכמובן מרחיקה אותנו מהטוב הנמצא בכיוון הנגדי. חשיבה על דברים שאיננו יכולים לעשות, גורמת לנו רק נזק ותסכול, מאחר שאיננו יכולים לעשותם, ותועלת בוודאי שלא תצא מהם. לחשוב על מה "לא" טוב, זוהי חשיבה שלילית שגורמת אך ורק נזק גדל אשר גדל ככל שאנו מעמיקים בזאת. כאשר אנו מתמקדים בבעיות ובסיבות למה אנו "לא" אנו מאפשרים לכך שהבעיות יסחפו אותנו פנימה ופתאום אנו מגלים שאנו נסחפים לעוד ועוד בעיות מדומות ושהן אינן באמת קיימות במציאות.

החיסרון העיקרי בהתמקדות בבעיות הוא שהבעיה גוררת אחריה גם תגובת שרשרת. ברגע שאנו מתמקדים בבעיות, זה מחליש אותנו ואת הביטחון העצמי שלנו והן מונעות מאתנו לחיות בשלווה והצלחה, ופוגעת באהבה ובאמון כלפי עצמנו וכלפי הזולת. מחשבה שלילית היא אשר עוצרת מבעדך להתקדם.

למה קשה לנו?
ברגע שנוותר על שלמות נגיע להשלמה עם עצמנו ועם היקום. אם אנו נמתין לדבר הטוב ביותר, לא נעשה דבר, כי בפועל לכל דבר טוב תמיד יהיה דבר אחר טוב ממנו. מסקנה: האויב של הטוב הוא הטוב יותר או המצוינות, ולכן תמיד יש להתמקד בפעולה החיובית היחידה והבודדת. אפילו הפעולה הקטנה ביותר שאותה "כן" ניתן לעשות. כי בכל דבר יש את הטוב ואת הרע. עלינו להתמקד תמיד רק בחיובי של הדבר. ככה נצליח לנוע לאט, לאט אל עבר הטוב ביותר עבורנו.

מחשבה חיובית
ברגע שאנו מסתכלים וחושבים בצורה חיובית ומתמקדים במה אנחנו "כן" יכולים לעשות, אנו מתחילים עם העשייה אשר מרחיקה אותנו מהרע והפחדים באופן הדרגתי, ואנו מוצאים פתרונות שלא ידענו על קיומן ומגלים דרכים חלופיות ואף טובות יותר.

אנו מפתחים את היצירתיות שבנו, רוכשים ידע ויכולת לפתור בעיות בדרכים חדשות - דרך זו מובילה אותנו להצלחה ולחיזוק הביטחון העצמי שלנו. לכן, רצוי לפעול אחרת כאשר אנו נתקלים ברע ובקושי, יש לשאול את עצמנו מה "כן" טוב ומה אנחנו "כן" מסוגלים לעשות כדי להתקדם אל עבר הטוב.
חשוב לזכור: תמיד לראות את החצי הכוס המלאה ולא הריקה.

השאלות שיובילו אותך לטוב הם:
מה אני כן יכול לעשות כדי להצליח?
איך אני כן יכול להתגבר על הקושי?
איך אני כן יכול להיות חיובי?
איך אני כן יכול להיות מאושר ושמח במציאות שלי?
מהו הדבר החיובי "הקטן" ביותר שאותו אני "כן" יכול לעשות?
איך אני כן יכול ליהנות מהתמודדות עם הקושי?
איך אני כן מתחיל להבין כי קושי הוא הזדמנות לצמיחה?
איך אני כן לומד מהניסיון של עצמי בעבר ומיישם אותו בהווה?
איך אני כן מוצא דרכים לחזק את עצמי?
איך אני כן ממשיך לרצות להצליח?
איך אני לא נשחק או מתייאש בשום מקרה?

ואם בכל זאת עדיין חשים בקושי, יש להחליף את המחשבות בעשייה, תצעד בבקשה צעד אחד קדימה. כי רק צעד אחד קדימה הוא האידיאלי ביותר במצב שלך. ולכן תמיד כדאי לעשות את כל מה שאתה "כן" יכול, אפילו את הפעולה החיוביות הקטנה ביותר. באפשרותך לפרק לגורמים קטנים את הבעיות הגדולות שלך.

אחוז בכוח הרצון והאמונה שבך, יש להמשיך לרצות את הטוב גם אם אינך יודע את הדרך. יצירת מחשבה חיובית מקדמת אותך אל הטוב ומרחיקה אותך מהרע.

זכור! אם תמשיך לשבת מפוחד ומלא רחמים עצמיים בצפייה שמישהו ידליק את האור עבורך, צר לי לאכזב אותך, אתה יכול למות מהפחד עד שאולי והגואל יגיע, או לא יגיע לעולם. קח את עצמך ועשה מאמץ. קום בחושך ואני יכולה להבטיח לך, שברגע שתקום ותיזום - תמצא את התושייה בעצמך ותדליק אתה את האור שאתה כל כך חפץ בו. תוך שניות החושך יעלם - ויהי אור. אלה החיים שלך ועליך לדאוג לנהל אותם. קח אחריות על צעדיך, על חייך ועל עתידך. פעל ועשה את הכי טוב שאתה יכול ברגע זה.

המחשבות שליליות - הם תחליף עלוב לחוסר עשייה. אם אתה רוצה וחושב על משהו, אל תסתפק בכך, הפוך אותו למוחשי, מעשה אחד קטן גורר אחריו הצלחה גדולה. כל פעולה חיובית הכי קטנה שתצליח לעשות, תקדם אותך אל המטרות הגדולות שהצבת לעצמך, העיקר שתעשה אותן. הפוך את מחשבותיך למעשים, אפילו הקטנים ביותר, ובסופו של דבר הרצונות שלך יהפכו למציאות שלך שאליה אתה רוצה להגיע.

רוצים לקבל עדכונים חדשים מדי יום? הצטרפו ל-Stars  בפייסבוק.

אילי אבינר, יועצת רוחנית, מתקשרת, נומרולוגית ומאמנת אישית. ניתן ליצור קשר עם מרכז המומחים של ישראל המומחים בטלפון: 072-3401003 שלוחה 39

למאמרים נוספים:

קארמה, שכר או עונש?
קבלת החלטות ונומרולוגיה

מודעות יצירתית מהי?

לחיות מותך שמחה

על מקור הסבל בחיים


הדפס מאמרהדפס מאמר שלח לחברשלח לחבר Stars.co.il on Facebookקבלו עדכונים גם בפייסבוק

רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם! רוצה לקבל כל יום תחזית באימייל שלך? הרשם\י כאן - חינם!


הזן תאריך לידה וקבל את תחזית האסטרולוגיה היומית שלך
תחזית אסטרולוגית יומית אישית במייל בחינם לחץ כאן >>
הורוסקופ שבועי